onsdag den 19. januar 2011

Restaurant Claudio, Ligurien, Italien

Jeg har aftalt med mig selv at jeg vil til at blogge lidt oftere end sidste år. :)
Derfor til en start vil jeg vise lidt fotos fra en menu vi fik på en italiensk Michelin restaurant i sommers.

Hvis i skulle være i området skulle i tage at spise det samme sted. Det kan varmt anbefales. Claudio

Forret af pesce misto (forskellig fisk)

Foto: Frantz Maurice Scott Lundby

Hovedret af hummer, linguine, smør og krydderier

Foto: Frantz Maurice Scott Lundby

Avecs til kaffen ( og ja jeg har taget en allerede :))

Foto: Frantz Maurice Scott Lundby

Tilsidst udsigten fra søndagsfrokosten på Claudio

Foto: Frantz Maurice Scott Lundby

3 kommentarer:

Leslie sagde ...

Hej!

Jeg har tagget dig i The Versatile Blogger-award.
Reglerne er enkle, hvis du vil være med. Du skal linke til den person som gav dig awarden (mig), fortælle 7 facts om dig selv og ellers tagge/give en award til 15 andre. Du kan se indlægget på min blog:)

hilsen Leslie
www.leslies.blogspot.com

Morten sagde ...

Ser utrolig lækkert ud. En restaurant jeg vil tjekke ud, når jeg rammer Italien næste gang. Tak for tippet :)

Hilsen

Morten
København restauranter

Frantz sagde ...

JA tjek den ud! - den er super fin!